Próbáljuk meg átvenni interneten rendelt termékeinket!

Bementem az egyik nagy könyvesboltba.

- Jó napot kívánok! Egy internetes rendelést szeretnék átvenni. Nem önöktől rendeltem, hanem a Kuponvilág Kft-től, de ide szállították ki a csomagot.
- Mi nem foglalkozunk internetes rendelésekkel, mi nem vagyunk internetes átvevőhely.
- Én nem is önöktől rendeltem, hanem a Kuponvilág Kft-től, és náluk lehetett választani, hogy ide hozzák a csomagot.
- Milyen könyvet rendelt?
- Nem könyvet rendeltem. Nem önöktől rendeltem, hanem egy másik cégtől, csak ide szállították ki a csomagot.
(Türelmetlenül) - De milyen könyvet rendelt?
- Nem könyvet rendeltem.
- Nem könyvet? Akkor mit?
- Egy krémet.
- Krémet? Tőlünk?
- Mondom, hogy nem önöktől rendeltem, hanem a Kuponvilág Kft-től, csak ide hozták ki a csomagot.

Döbbent csend, úgyhogy másik alkalmazotthoz fordultam, akivel szakasztott ugyanezt a beszélgetést folytattam le, míg végül úgy döntöttem, feladom, majd felhívom a Kuponvilág Kft-t, aztán megkérdezem tőlük, szerintük hogyan nyerjem ki ebből az értetlen bandából a csomagomat.

El is indultam hazafelé. Már két megállót haladtam a metróval, amikor csörgött a telefonom.
- Jó napot kívánok, ön volt itt nálunk az előbb?
- Igen, én.
- Itt van a csomagja, úgyhogy akkor jöjjön vissza érte!
- Hát, ma már sajnos nem tudok visszamenni, remélem, holnapig nem küldik vissza.
- Nem, persze, fenntartjuk a csomagot. Csak nem mondta, hogy nem könyvet rendelt!
- De, mondtam, hogy egy krémet rendeltem, de nem önöktől, hanem a Kuponvilág Kft-től.
- Hát, de én nem tudom, mivel foglalkozik a Kuponvilág Kft.

Úristen. Facepalm. Remélem, holnap már egy másik garnitúra lesz műszakban, akik hasonlóan fogalmatlanok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nehéz

Gumimacik utoljára

Gárdonyi Géza: Isten rabjai