A BKK-nak
rendkívül fontosak az ügyfelei. A kb. egy hónapja írt e-mailemre, amiben kértem őket, hogy hétvégén kora reggel ne üvöltözzenek a villamosmegálló hangosbemondójába, mert vannak a környéken, akik ilyenkor pihennének, azóta sem válaszoltak, de még annyit sem, hogy köszönik észrevételemet, majd értesítenek, szóval egy automatikus válasz sem jött.
Annyira megérdemelnének egy dúsgazdag magánvállalkozót, aki a legforgalmasabb vonalaikon elkezdené üzemeltetni a saját buszait, amik történetesen nem lennének rozogák, mocskosak és büdösek.
Igen, gyűlölöm a BKK-t. Igen, úgy látszik, sikertelen volt a hiszti kialvására tett kísérletem. Igen, ami tegnap rosszul esett, az ma is pont ugyanolyan rosszul esik. Nem, nem tudom, mit csináljak magammal.
Annyira megérdemelnének egy dúsgazdag magánvállalkozót, aki a legforgalmasabb vonalaikon elkezdené üzemeltetni a saját buszait, amik történetesen nem lennének rozogák, mocskosak és büdösek.
Igen, gyűlölöm a BKK-t. Igen, úgy látszik, sikertelen volt a hiszti kialvására tett kísérletem. Igen, ami tegnap rosszul esett, az ma is pont ugyanolyan rosszul esik. Nem, nem tudom, mit csináljak magammal.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése