Időgép

Ma egész nap azt hittem, hogy péntek van, így az előbb meg is döbbentem, miért a Fábry-féle Milliomos kezdődik az RTL-en, miért nem a Helyszínelők. Közben azt is tudtam egész nap, hogy 15. van, és hogy nincs szülinapom. (Tegyük hozzá, egész héten fogalmam nem volt, éppen milyen nap van, sőt ez az egész furcsa időgépes dolog múlt pénteken elkezdődött, amikor egész nap azt hittem, hétfő van. Lehet, hogy ki kéne már aludni magam.) Gyanús egyébként, hogy ez valami globális dolog lehet, mert ma többen is boldog szülinapot kívántak, mert azt hitték, hogy 16. van. Nagyi mondta is, hogy ő egész héten azt hitte, csütörtökre esik. Milyen fura, hogy ők is hasonlóan jártak, mint én. Talán csak az időjárás okozza.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai