Online rendelés Ausztriában

Erős késztetést érzek rá, hogy azt mondjam, soha többet nem rendelek semmit a netről Ausztriában, de különösen nem a karácsony előtti másfél hónapban, mert az osztrák oldalak és az itteni posta képtelenek megküzdeni ezzel a kihívással.

A BookDepositoryról augusztus 30-án rendeltem egy könyvet, konkrétan Laura Ingalls Wilder Little House on the Prairie című könyvét, de nem a 9 részes sorozat valamelyik kötetét, hanem a legelsőt, eredetit, amit Laura életében nem adtak ki, és amiből aztán a könyvsorozatot írta. Szeptember 4-én kelt útra Angliából, azóta sem talált ide. Az osztrák posta szépen elhagyta. Ezt a könyvet kifizettem a rendeléskor, nem volt olcsó, viszont bazi drága volt, szerencse, hogy a BookDepository a szomorkodós levelem után megígérte, hogy küld másikat. Aztán azt vagy elhagyja a posta, vagy nem. Nem ajánlom, hogy elhagyják.

Rendeltem egy kabátot még a Black Friday akciók keretében, november 21-én. Na, azt azóta sem láttam, viszont legalább az H&M-ből nem lehet kihúzni egy választ, és amikor megpróbáltam újraküldeni az e-mailemet, akkor egyből visszajött a hibaüzenet, hogy tele a postafiókjuk, ami röhejes. Én értem, hogy mindjárt karácsony, és sok a munka, de azért lehetne kicsit igyekezni, hogy kevesebb legyen az elégedetlen ügyfél. (A Facebookon csak úgy dől a panasz az oldalukra, de ott nem lehet nekik üzenetet küldeni.) Ők is ludasak, meg ebben az esetben a posta is, amelyik küldött nekem egy értesítést SMS-ben elsején, hogy mindjárt megjön a kabát, plusz megkaptam a csomagszámot is. Aztán mikor pár nappal később bementem a postára, hogy azóta sem jött egyéb értesítés, de ez a csomagszám, közölték, hogy az nem jött meg, utazik. Aztán múlt hétvégén tök véletlenül fedeztem fel, hogy az H&M másik számon tartja nyilván a csomagomat, és az ő rendszerük szerint a posta már vissza is küldte nekik, mert nekem derogált átvenni. Nem kicsit vagyok pipa.

A bonprixről karácsonyi függönyt rendeltünk november 16-án, annak sincs se híre, se hamva azóta sem. A saját nyilvántartásukban a főoldalon azt írják, már kiszállították, de ha rákattintok a részletekre, az látszik, hogy tökre nem. Az egyik függönyre két, a másikra négy hét szállítási időt ígértek, a saját rendszerükben egy hét látszik, aztán még sincs egyik függöny se sehol. Nekik is írtam, hogy most zarándokoljak el a kijelölt átvételi pontra, hátha ott van, vagy felesleges, mert nincs ott, és egyébként utóbbi esetben van-e rá bármi esély, hogy még karácsony előtt megérkezik a karácsonyi mintás függöny.

Oké, utóbbi két eset egyikében sem fizettem semmit, mindkettőnél majd utalni kell a pénzt, ha elégedett vagyok, de azért mindkettő baromi idegesítő. A kabát azért kellene, hogy legyen téli kabátom, a függöny meg azért, hogy ne majd húsvétkor tegyem fel a karácsonyi dekoráció részét, ugye.

Szóval legközelebb a kezemre csapok, ha kísértést éreznék arra, hogy bármit is rendeljek a netről. Összesen hat netes rendelést adtam le nyár óta, ebből hármat elhagytak ill. elkutyultak. Ez elég gáz arány, megbízhatatlanok.

Megjegyzések

  1. óóó bakker :(, én azt hittem, hogy az osztrák posta fényévekkel jobban működik, mint a magyar, de úgy látszik, nincs sok különbség...
    én október után már sosem merek Ebay-ről sem rendelni a karácsonyi káosz miatt, viszont amiket nyáron rendeltem, mind szépen megérkeztek
    (ugyan az egyik csomag késett, ezért elküldték még egyszer, és végül így kettő lett belőle, amiből egyet eladtam, drágábban, mint amennyibe amúgy egy került..
    az ebook tokot a feladó elszúrta, és visszautaltál a pénzemet.. szóval én idén jól jártam a rendelésekkel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyáron még simán mertem a BookDepóról rendelni, az H&M belföldi rendelés, a bonprix meg szerintem szintén, de ha nem, akkor Németországból jött, ami annyira azért nem számít itt messzinek. De ma elértem mindkét csodás céget, az H&M elismerte, hogy az ő hibájukból ment vissza a kabát, újraküldik, és szerintük 3-5 nap alatt itt lesz, a bonprix meg nem értette a problémámat, azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy hát ja, nem küldtek értesítőt, de nem kell kiakadni, meg kell újra rendelni, megint kiküldik. Mondtam, köszi, csak ez karácsonyi függöny lett volna, amivel januárban már viszonylag keveset tudok kezdeni. Azért egy bocsánatkérés jólesett volna, de hááát... A BookDepo miatt meg megint kezdek aggódni, már megint rég itt kellene lennie a könyvnek :D De ma hagyott itt egy értesítőt a postás, egy számomra tök ismeretlen cégtől jött valamim, rákeresve azt találtam, hogy exporttal és importtal foglalkoznak, szóval hátha a könyvem talált ide így második nekifutásra.

      Törlés
  2. a bonprix-esek tök pofátlanok szerintem is :o
    drukkolok a könyv célbaérésének ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Tényleg célba ért, és gyönyörű!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nehéz

Gumimacik utoljára

Gárdonyi Géza: Isten rabjai