Cold calls

Egyszerűen herótom van a különböző biztosítóktól, akik nem képesek lepattanni rólam, és mind a vonalas telefonon, mind a mobilon legalább napi kétszer keresnek. Ha nem veszem fel, akkor is. Ha felveszem, és elmagyarázom, hogy szálljanak le rólam, majd ha biztosítást akarok kötni, ki fogom guglizni, melyik biztosító melyik ajánlata érdekel, akkor is. Nem fogják fel, hogy nem érdekelnek. Van, aki nekem is esik, hogy én milyen egy felelőtlen perszóna vagyok, amiért nem vagyok hajlandó az ő cégénél biztosítást kötni. (Elmegy ám oda, ahova gondolom...) És mindig elmondják, hogy én adtam engedélyt arra, hogy zaklassanak. Az nem szokott kiderülni, mikor és hol, aminek az lehet az oka, hogy semmikor és sehol. Letiltani sem tudom a hívásokat, mert "privát számról" érkeznek. A legutóbbi hullám két hete kezdődött: elmondtam, hogy nem akarom meghallgatni az ajánlatukat, és később sem lesz hozzá kedvem, és azóta napi négy alkalommal van hívásom privát számról, kétszer a vonalason, kétszer a mobilon.

Én értem, hogy ez is egy munka, és valószínűleg annak sem nagy öröm, aki csinálja. Engem viszont kifejezetten irritál. Azt sem akarom elhinni, hogy ez tök legális így.

Megjegyzések

  1. Témába vágó cikk jogi folyóiratból: http://www.arsboni.hu/spam-ek-call-centerek-es-az-informacios-onrendelkezesi-jog.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nehéz

Gumimacik utoljára

Gárdonyi Géza: Isten rabjai