Megint úgy érzem,

hogy buta vagyok. Úgyhogy akkor egy kis kesergő:


Na jó, ezt igazából úgy fedeztem fel, hogy kerestem phrasal verbs témakörben kész feladatlapot dalszöveggel, mert megígértem a kis csoportomnak, hogy még év végéig párszor viszek nekik dalt. Aztán ehhez volt feladatlap az egyik jól bejáratott angolos honlapon. Kicsit féltem, hogy a fiúk majd kiakadnak, de döbbenetes módon nekik is tetszett. A lányoknak meg nyilván :) Sőt volt, aki erre keringőzött a szalagavatóján.

Egész napra a fejemben ragadt, és egészen addig nem éreztem kesergőnek, amíg az a benyomásom nem támadt, hogy buta vagyok. Tényleg irtó hálás tudnék lenni, ha legalább ezek a hangulatváltozások eltűnnének belőlem, mert nagyon-nagyon fárasztó a nagyon nagy vidámságból a teljes befordulásba esni, és fordítva. Úgy szeretnék megjavulni, de úgy...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai