Gondolom, untok,
de akkor is muszáj ismét elmondanom, hogy nagyon erős ellenérzéseim vannak a MÁV-val szemben - és akkor még szépen fogalmaztam.
Tökre felháborít, hogy nemzetközi menetjegyet csak magyarországi automatából enged felvenni, miközben a belföldit simán be lehet mutatni telefonon, ahogy az osztrák MÁV oldalán vásárolt nemzetközit is.
Nem értem, miért kell EC-t közlekedtetni 1000 éves, fülkés kocsikkal. A fülke kicsi, nem fér el benne kényelmesen hat ember, és ha valaki, aki nem legkívül ül, feláll, csak úgy tud kimenni, hogy minden útjába kerülőt eltapos. Miért nem választhatom ki én, hol akarok ülni? Miért a rendszer sorsol?
Az is durva, hogy a kocsi két végén van egy-egy vécé, és a legritkább esetben működik mindkettő. Ma pl. az egyik le van zárva, a másiknak viszont nem lehet bezárni az ajtaját, és kezet se nagyon akarj mosni. Hányás, tényleg.
Biztos vagyok benne, hogy ezt lehetne normálisan is, nem tudom, miért nem akarják. (De így is inkább a vonat, sajnos, biztonságosabbnak érzem, mint busszal vagy akár kocsival utazni az autópályán.)
Tökre felháborít, hogy nemzetközi menetjegyet csak magyarországi automatából enged felvenni, miközben a belföldit simán be lehet mutatni telefonon, ahogy az osztrák MÁV oldalán vásárolt nemzetközit is.
Nem értem, miért kell EC-t közlekedtetni 1000 éves, fülkés kocsikkal. A fülke kicsi, nem fér el benne kényelmesen hat ember, és ha valaki, aki nem legkívül ül, feláll, csak úgy tud kimenni, hogy minden útjába kerülőt eltapos. Miért nem választhatom ki én, hol akarok ülni? Miért a rendszer sorsol?
Az is durva, hogy a kocsi két végén van egy-egy vécé, és a legritkább esetben működik mindkettő. Ma pl. az egyik le van zárva, a másiknak viszont nem lehet bezárni az ajtaját, és kezet se nagyon akarj mosni. Hányás, tényleg.
Biztos vagyok benne, hogy ezt lehetne normálisan is, nem tudom, miért nem akarják. (De így is inkább a vonat, sajnos, biztonságosabbnak érzem, mint busszal vagy akár kocsival utazni az autópályán.)
Megjegyzések
Megjegyzés küldése