Mobil
Lehet, hogy a telefonom nem is kapott idegösszeomlást attól, hogy nagyon sokat használtam az esküvő előtt, hanem csak megsértődött, amiért már nézegettem, millyen utódja lesz, ha egyszer kimúlik (az volt a legfőbb szempont, hogy bőven legyen belső memóriája, mert ezzel a 4 gigával már tele volt az összes hócipőm, mivel semmire sem elég). Még múlt hét előtti csütörtökön rendeltem másik telefont, de sajnos nem érkezett meg szombatra a Nyugati postára, úgyhogy tegnap mentem be érte. Egészen parádés volt.
Először rossz helyre mentem, a sima csomagkiadóba, de hát nem tudtam, hogy van külön PostaPont, mert azt nem mondta az információn a néni, illetve mondta, csak nem ezt a szót használta, ezért félreértettem. Vártam jó sokat, sorra kerültem, akkor mindenképp csomagértesítőt akartak tőlem, mondtam, nincs olyanom, a hölgy nem tudta, mi az a PostaPont, de végül a csoportvezetőjét hívta segítségül, aki átküldött a Podmaniczky felőli bejárathoz, hogy arrafelé keresgéljek. Ott ki is volt rakva a megfelelő tábla, örültem, helyben vagyok. Egy idősebb, erős akcentussal (tehát nem tájszólással, hanem akcentussal) beszélő férfi dolgozott, épp egy srác csomagját kereste. Amikor húsz perce álltam már a srác mögött, ő egyszer csak megfordult, és közölte, hogy a pasi kb. fél órája keresi a csomagját, ami azért érdekes, mert az egész helyiségben nem volt 200 doboznál több. Végül elküldték a srácot azzal, hogy mégsem ott kell átvennie a csomagját. A srác nem kapott dührohamot.
Ekkor kerültem sorra én. Mondta a pasi, hogy neki a ragszám kell, mire mondtam, hogy olyanom nincs, csak egy e-mailt kaptam, amiben ilyesmi nem volt, csak az, hogy jöhetek a csomagért. Akkor ő nem tudja kiadni, mert csak számra tud keresni, jöjjek vissza hétfőn, amikor kitudtam a küldő cégtől a ragszámot. De én nem tudok hétköznap jönni, meg most két-három hétig egyáltalán, és mivel tönkrement az előző telefonom, az eggyel korábbi meg, amit pótlékként használok, nagyon kevés dologra alkalmas, arra pl. nem, hogy hosszabb időre külföldre menjen vele az ember, én most innen nem megyek el az új mobilom nélkül. Rábólintott, jó, legyen, majd hívta a következő ügyfelet. Innentől kezdve kb. húsz percet álltam ott, próbáltam keresni a hülye ragszámot, ami nem volt meg, de még csak a küldő cég telefonszámát sem találtam, mert egy életet vesz igénybe azon a telefonon, hogy betöltsön egy oldalt, vagy történjen valami egy kattintásra. Közben ott járt még vagy hat-nyolc ügyfél, és a pasi egyiknek sem találta a csomagját, pedig mind ragszámmal érkezett. A végén voltak, akik már röhögőgörcsöt kaptak, mások dühösek voltak (nekem is füstölt a fülem), nem irigyeltem szerencsétlen embert. Egy kolléganője egy idő után észbe kapott, és beállt segíteni neki, mondjuk ettől nem lett jobb a helyzet. Amikor elfogyott a sor, megint odamentem, mondtam neki, nagyon szépen megkérem, hogy keresse meg a csomagomat, mert muszáj, hogy átvegyem, és már csak negyed órám van (utána rohanni kellett haza összepakolni, és mentem esküvőre), meg tudom mondani a nevem és a cég nevét is. Jó, legyen. Nagyjából húsz másodperc alatt találta meg a csomagomat.
Tanulság: a postát ezen túl kerülöm, ha csak lehet, és más úton-módon próbálok a csomagomhoz jutni. A ragszámos rendszer hülyeség, minimum vagy-vagy alapon névre is tudni kellene keresni, sokkal életszerűbb lenne. Amúgy a telefonnal jóban leszünk, hamar összebarátkoztunk.
Először rossz helyre mentem, a sima csomagkiadóba, de hát nem tudtam, hogy van külön PostaPont, mert azt nem mondta az információn a néni, illetve mondta, csak nem ezt a szót használta, ezért félreértettem. Vártam jó sokat, sorra kerültem, akkor mindenképp csomagértesítőt akartak tőlem, mondtam, nincs olyanom, a hölgy nem tudta, mi az a PostaPont, de végül a csoportvezetőjét hívta segítségül, aki átküldött a Podmaniczky felőli bejárathoz, hogy arrafelé keresgéljek. Ott ki is volt rakva a megfelelő tábla, örültem, helyben vagyok. Egy idősebb, erős akcentussal (tehát nem tájszólással, hanem akcentussal) beszélő férfi dolgozott, épp egy srác csomagját kereste. Amikor húsz perce álltam már a srác mögött, ő egyszer csak megfordult, és közölte, hogy a pasi kb. fél órája keresi a csomagját, ami azért érdekes, mert az egész helyiségben nem volt 200 doboznál több. Végül elküldték a srácot azzal, hogy mégsem ott kell átvennie a csomagját. A srác nem kapott dührohamot.
Ekkor kerültem sorra én. Mondta a pasi, hogy neki a ragszám kell, mire mondtam, hogy olyanom nincs, csak egy e-mailt kaptam, amiben ilyesmi nem volt, csak az, hogy jöhetek a csomagért. Akkor ő nem tudja kiadni, mert csak számra tud keresni, jöjjek vissza hétfőn, amikor kitudtam a küldő cégtől a ragszámot. De én nem tudok hétköznap jönni, meg most két-három hétig egyáltalán, és mivel tönkrement az előző telefonom, az eggyel korábbi meg, amit pótlékként használok, nagyon kevés dologra alkalmas, arra pl. nem, hogy hosszabb időre külföldre menjen vele az ember, én most innen nem megyek el az új mobilom nélkül. Rábólintott, jó, legyen, majd hívta a következő ügyfelet. Innentől kezdve kb. húsz percet álltam ott, próbáltam keresni a hülye ragszámot, ami nem volt meg, de még csak a küldő cég telefonszámát sem találtam, mert egy életet vesz igénybe azon a telefonon, hogy betöltsön egy oldalt, vagy történjen valami egy kattintásra. Közben ott járt még vagy hat-nyolc ügyfél, és a pasi egyiknek sem találta a csomagját, pedig mind ragszámmal érkezett. A végén voltak, akik már röhögőgörcsöt kaptak, mások dühösek voltak (nekem is füstölt a fülem), nem irigyeltem szerencsétlen embert. Egy kolléganője egy idő után észbe kapott, és beállt segíteni neki, mondjuk ettől nem lett jobb a helyzet. Amikor elfogyott a sor, megint odamentem, mondtam neki, nagyon szépen megkérem, hogy keresse meg a csomagomat, mert muszáj, hogy átvegyem, és már csak negyed órám van (utána rohanni kellett haza összepakolni, és mentem esküvőre), meg tudom mondani a nevem és a cég nevét is. Jó, legyen. Nagyjából húsz másodperc alatt találta meg a csomagomat.
Tanulság: a postát ezen túl kerülöm, ha csak lehet, és más úton-módon próbálok a csomagomhoz jutni. A ragszámos rendszer hülyeség, minimum vagy-vagy alapon névre is tudni kellene keresni, sokkal életszerűbb lenne. Amúgy a telefonnal jóban leszünk, hamar összebarátkoztunk.
http://www.foxpost.hu
VálaszTörlésAm ezen kívül a Magyar Postának is van csomagautomatája, nekem nagyon nagyon bevállt, főleg, hogy közben EGYETLEN alkalmazottal sem kell beszélni. Minden info kétszer jön: smsben és emailben is, szóval, ha épp nincs net a telefonon, a csomag átvételi kód smsben is ott van. Ajánlom ;)
(Ja, küldeni még nem küldtem, de pont a napokban kaptam. Hátránya, hogy valamilyen oknál fogva max 3 napig tudod átvenni. Hogy utána mi van, azt nem tudom, de mondjuk az információáramlás könnyedsége miatt mást is meg lehet kérni, h vegye ki neked az automatából, csak az átvételi kódot kéri :))
Ezt ismerem, tenyleg jo, csak a ceg egyedul PostaPontra szallit. A posta amugy verciki, karacsonykor az automatajaval szivtam meg, mert tele volt az, amibe kertem a csomagot, es szo nelkul beraktak a pakkot a postara. Ezzel az volt a gondom, hogy en a 0-24-es elerhetoseg miatt valasztottam az automatat, mivel csak hetvegen tudok Magyarorszagra menni. Akkor pont szombat delutan ertem haza, a posta meg, aminek az elotereben van az automata, delben bezart. Kicsit haragudtam, amiert nem lehetett megkerdezni, attegyek-e masik automataba. Mar akkor ugy ereztem, en a postaval nem szeretnek egyuttmukodni, csak mar halvanyult az emlek. Most felelenkult :)
TörlésNa, ez az, amikor egyszeri esetből nem szabad általánosítanom, h ha nekem működött rekkenő nyátban, akkor akkor is működni fog, ha tényleg sürgős... :( sajnálom. :S
VálaszTörlésA, semmi gond :) Hozzajutottam a telefonhoz, az a lenyeg, legfeljebb nagy kedvencem tovabbra sem lesz a posta.
Törlés