Apropótlan bejegyzés Gabiról

Az első általa illusztrált könyv 1994-ben jelent meg, az volt a címe, hogy Az égig érő karácsonyfa, Varga Katalin írta. Ottó papa már nagyon beteg volt, mikor Gabi átadta neki a tiszteletpéldányt, és sírt örömében. Soha életemben nem láttam még síró férfit, sőt síró felnőttet se sokat, elég élesen megmaradt az élmény. Mi is kaptunk egy példányt, sokáig megvolt, aztán egyszer, amikor karácsony előtt kerestem, már nem volt meg. Azóta sem értem, hová bírt eltűnni, viszont ma megtaláltam antikváriumban. Pár nap múlva megint meglesz a polcomon.

Ez a borítója:



Meg az összes emlékem róla. Na de majd most! Jól elolvasom megint, kíváncsi leszek, mennyi részlet fog beugrani közben.

Találtam egy cikket is Gabival a neten. Teljesen véletlenül bukkantam rá, egyébként már 8-9 éve ott van. Olvassátok el, bár hozzá kell tennem, hogy nem Gabi szavai olvashatóak benne, úgy értem, ő más szavakat használ: http://www.hhrf.org/irodalmivademecum/nyitott/gyg_inter.htm

Ez itt a kedvenc könyvem Pálfalvi Dorottyától, és ezt is Gabi illusztrálta:



Szeretem a rajzait (is).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai